ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
کنترل ربات گوگل
برای بعضی مدیران سایت ربات گوگل زیاد به سراغ سایت آن ها می آید.(و این باعث مصرف پهنای باند می شود). ولی برای بعضی ها خیلی دیر این کار را انجام می دهد. بعضی ها هم نگران این هستند که سایتشان توسط گوگل پیدا نشود و در نتایج قرار نگیرد.
در حال حاظر گوگل در بعضی مواقع سایت جدید شما را مرور می کند. و در زمانی که سایت شما به طور منظم بروز رسانی شود سریعتر به سایت شما سر میزند. ولی شما می توانید فعالیت ربات گوگل را کنترل کنید.
برای این که بتوانید ربات گوگل را کنترل کنید می توانید از robots.txt استفاده کنید. این فایل با فرمت ASCII که در شاخه روت سایت خود قرار می دهید. برای مثال، اگر آدرس شما http://www.domain.com است ، فایل باید در این مسیر قابل مشاهد باشد. http://www.domain.com/robots.txt ، شما می توانید از این فایل برای کنترل ایندکس تصاویر و غیره استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از این فایل یک یا چند شاخه را از دسترسی ربات ها محدود کنید. کافیست در خط اول نام ربات را وارد کرده و در خط بعد شاخه ها را وارد کنید.
این فایل نمونه robots.txt تمامی ربات ها را برای دسترسی به شاخه تصاویر و کد Perl و ربات گوگل را از دسترسی به شاخه و آدرس copyright مسدود می کند.
User-agent: *
Disallow: /images/
Disallow: /cgi-bin/
User-agent: Googlebot
Disallow: /copyright/
Disallow: /content/copyright-notice.html
برای کنترل کردن میزان رجوع ربات های گوگل، باید در Google Webmaster Tools عضو شوید (که آموزش آن را در آینده به صورت مفصل خواهم داد) و در آن جا میزان مراجعه ربات گوگل را مشخص کنید.
باید این را مورد نظر داشته باشید که هیچ کدام از این متد ها ۱۰۰% نیستند. برای سوپاپ اطمینان می تونیم از کد های متا استفاده کنیم. مثلا با کد زیر به گوگل میگیم که این سایت را ایندکس نکند:
<meta name=“robots” content=“NOINDEX”>
توسط کد زیر به گوگل می فهمانیم که این سایت را دنبال نکن:
<meta name=“robots” content=“NOFOLLOW”>
گوگل این ۲ متا را متوجه می شود ولی موتور های جستجوی دیگر این کار را امکان دارد انجام ندهند. برای همین بهترین گزینه همان robots.txt است
این روزها به اندازهای دو کلمه ۴G و LTE در تبلیغات اپراتورها، سرویسهای اینترنتی، شبکههای موبایل و حتا در جدول مشخصات گوشیهای تلفن همراه تکرار شدهاند که انگار نامآشناترین واژهها برای ذهنمان هستند و دیگر با دیدنشان روی بیلبوردهای بزرگ و آگهیهای روزنامهها یا شنیدنشان از تلویزیون و رادیو واکنش نشان نمیدهیم و حساس نیستیم که اینها چی هستند و یعنی چه و دقیقاً چهکار میکنند. اما مهمتر از این، افراد بسیاری را میشناسم که این دو واژه را یکسان میدانند یا به جای دیگری به کار میبرند. به طوری که این اتفاق دارد در جامعه و حتی میان متخصصین علوم کامپیوتری و مخابراتی و کارشناسان حوزه موبایل و بدتر از همه فروشندهگان اسمارتفون و تبلت و دیگر دستگاههای موبایل اپیدمی میشود و هیچ حساسیتی نسبت به آن نیست. بیایید دوباره نسلهای مختلف موبایل را مرور کنیم و تفاوتهای این سرویسها را درک کنیم تا هریک را در جای خودش به کار برده و از التقاط آنها جلوگیری کنیم. کلمه «G» در واژههای ۲G، ۳G و ۴G مخفف کلمه «Generation» و به معنای نسل موبایل است. وقتی میگوییم ۴G یعنی نسل چهارم شبکههای موبایل یا چهارمین نسل فناوریهای ارتباطی موبایل. مشخصات و ویژگیهای هر نسل شبکههای موبایل توسط موسسه ITU-R تعریف میشود. اما LTE مخفف Long Term Evolution است و یک نسل شبکههای موبایل محسوب نمیشود. پس، چه تفاوتهایی دارد؟ اگر میخواهیم گوشی موبایل بخریم، ۴G بخریم یا LTE یا ۴G LTE؟ همین سوال را درباره سرویسهای موبایل اپراتورها باید تکرار کنیم.
افراد بسیاری را میشناسم که این دو واژه را یکسان میدانند یا به جای دیگری به کار میبرند.
یوزر و پسورد امروز نود 32 تست شده :
=================
Username:TRIAL-0165585129
Password:5ah357ra7u
=================
یوزرنیم و پسورد رایگان 90 روزه تست شده :
Username:TRIAL-0165874670
Password:48jfk2ncfx
================
Username:TRIAL-0165585140
Password:4ebr4f7n3r
=================
Username:TRIAL-0165586293
Password:ef2v9u9a4n
=================
Username:TRIAL-0163095642
Password:k6tbhx2e3n
=================
Username:TRIAL-0165874683
Password:jxrrkt9t2e