کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

گوگل بخش دیگری از تحریم های نرم افزاری ایرانیان را لغو کرد

اگر شما جزء توسعه دهندگان اندروید و یا افراد علاقمند به برنامه نویسی باشید حتماً با سرویس های Android Developers و  Google Developers آشنا هستید. سرویس هایی که توسعه دهندگان گوگل و اندروید برای انجام امور خود و دریافت کد باندل ها و API ها و بسیاری دیگر از نرم افزارهای مورد نیاز خود باید حتماً به آنها متصل شوند و یا ابزارهای خود را از آنها دانلود کنند. تا قبل از این کاربران مجبور به استفاده از پروکسی و روش های تغییر IP بودند تا بتوانند به این سرویس ها دسترسی پیدا کنند. اما از امروز این مشکلات رفع شده و کاربران بدون کوچکترین مشکلی می‌توانند به این سایت ها دسترسی پیدا کنند.

وبسایت و یا سرویس بعدی دیگر Google Analytics است که به درد مدیران وبسایت ها می‌خورد و دسترسی مستقیم به پنل اصلی از طریق وبسایت به آن ممکن نبود و یا گهگاهی که دسترسی باز می‌شد با سرعت بسیار پایین و یا مشکلاتی همراه بود که این سرویس هم رفع تحریم شده و کاربران دیگر مشکلی با سرویس تحلیل ترافیک وبسایت نخواهند داشت.

با توجه به موارد فوق امید می‌رود تا در آینده ای نزدیک دیگر سایت ها بزرگ و سرویس دهندگان بزرگ نرم افزاری دنیا نیز تحریم های خود علیه IP های ایران را رفع کنند و دیگر از این بابت مشکلی نباشد

گوشی Oppo Find 9 تنها در 15 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ خواهد شد

در نمایشگاه MWC سال گذشته بود که شرکت OPPO به صورت رسمی از فناوری Super VOOC Flash Charge خود رونمایی کرد. فناوری که به کمک آن یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی را می‌شود در مدت 15 دقیقه به صورت کامل شارژ کرد. بله، این بدان معنی است که برای رسیدن از 0 درصد تا 100 درصد شارژ باتری، تنها به یک ربع ساعت زمان است و برای اولین بار گوشی OPPO Find 9  از این فناوری استفاده خواهد کرد.

در آینده‌ای نزدیک اسمارت‌فون‌ها مجهز به هوش انسانی می‌شوند

در حالی که ایده‌آ‌ل‌ترین روش برای بهره‌مندی از یادگیری عمیق بر مبنای مکانیزم کلاود قرار دارد، اما به نظر می‌رسد، اکنون زمان آن رسیده که این فناوری به درون دستگاه‌ها وارد شود. بر همین اساس، کوال‌کام در نظر دارد به این ایده جامع عمل بپوشاند.


  ادامه مطلب ...